Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a posouzení ocelové konstrukce
Svoboda, Radek ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce průmyslové budovy pro úpravu sklářského písku. Budova má půdorysný rozměr 12,0 x 12,0 metrů a výšku v hřebeni střechy 15,6 metrů. Rozvržení jednotlivých prvků bylo navrženo dle požadavků technologie a výrobního procesu Práce se zaměřuje na vytvoření výpočetního modelu a posouzení na mezní stav použitelnosti a únosnosti jednotlivých prvků. Dále práce obsahuje navržení několika styčníků, které byly navrženy a optimalizovány.
Vícepodlažní administrativní budova ve Zlíně
Bílek, Tomáš ; Sýkora, Karel (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Návrh nové ocelové nosné konstrukce administrativní budovy ve Zlíně. Budova se skládá ze tří částí. Konstrukce části A je tvořena třemi poli v příčném směru a pěti poli v podélném směru, o dvou nadzemních podlažích. Konstrukce části B je tvořena dvěmi poli v příčném směru a třemi poli v podélném směru, o šesti (5) nadzemních podlažích. Konstrukce části C je tvořena dvěmi poli v příčném směru a pěti poli v podélném směru, o dvou (3, 4) nadzemních podlažích. V obou směrech ve všech částech budovy je osová vzdálenost sloupů ve všech polích 6,0 metrů. Konstrukční výška všech podlaží je 3,5 metrů. Návrh tvaru a rozměrů konstrukce. Stálé, užitné, klimatické zatížení. Výpočet vnitřních sil a dimenzování hlavních nosných prvků pro tři varianty konstrukčního systému. Porovnání variant. Statický výpočet, výkresová dokumentace pro vybranou variantu. Výrobní výkres části budovy.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Posouzení bezpečnosti prostorového rámu při statickém zatížení
Málek, Michal ; Profant, Tomáš (oponent) ; Burša, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o posouzení bezpečnosti prostorového rámu při statickém zatížení. Toto posouzení se demonstrovalo na konkrétním příkladu. Při řešení jsme využili vlastností symetrie rámu. Neznámé parametry se určovaly z deformačních podmínek v prusečíku roviny symetrie a střednice rámu, kde posuv a dvě natočení jsou nulová a dále pomocí Maxwell – Mohrovy varianty Castiglianovy věty pro určení deformace rámu. Při výpočtu napětí se vycházelo z teorie kombinovaného namáhání prutu, konkrétně z kombinace ohybu a krutu. U posuzování bezpečnosti rámu se bral ohled na nebezpečná místa vlivem zlomu a vetknutí, kde dochází ke koncentraci napětí. Výsledky analytického řešení byly ověřeny numerickým výpočtem v programu ANSYS 10.0.
Návrh a posouzení ocelové konstrukce
Svoboda, Radek ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce průmyslové budovy pro úpravu sklářského písku. Budova má půdorysný rozměr 12,0 x 12,0 metrů a výšku v hřebeni střechy 15,6 metrů. Rozvržení jednotlivých prvků bylo navrženo dle požadavků technologie a výrobního procesu Práce se zaměřuje na vytvoření výpočetního modelu a posouzení na mezní stav použitelnosti a únosnosti jednotlivých prvků. Dále práce obsahuje navržení několika styčníků, které byly navrženy a optimalizovány.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Vícepodlažní administrativní budova ve Zlíně
Bílek, Tomáš ; Sýkora, Karel (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Návrh nové ocelové nosné konstrukce administrativní budovy ve Zlíně. Budova se skládá ze tří částí. Konstrukce části A je tvořena třemi poli v příčném směru a pěti poli v podélném směru, o dvou nadzemních podlažích. Konstrukce části B je tvořena dvěmi poli v příčném směru a třemi poli v podélném směru, o šesti (5) nadzemních podlažích. Konstrukce části C je tvořena dvěmi poli v příčném směru a pěti poli v podélném směru, o dvou (3, 4) nadzemních podlažích. V obou směrech ve všech částech budovy je osová vzdálenost sloupů ve všech polích 6,0 metrů. Konstrukční výška všech podlaží je 3,5 metrů. Návrh tvaru a rozměrů konstrukce. Stálé, užitné, klimatické zatížení. Výpočet vnitřních sil a dimenzování hlavních nosných prvků pro tři varianty konstrukčního systému. Porovnání variant. Statický výpočet, výkresová dokumentace pro vybranou variantu. Výrobní výkres části budovy.
Posouzení bezpečnosti prostorového rámu při statickém zatížení
Málek, Michal ; Profant, Tomáš (oponent) ; Burša, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o posouzení bezpečnosti prostorového rámu při statickém zatížení. Toto posouzení se demonstrovalo na konkrétním příkladu. Při řešení jsme využili vlastností symetrie rámu. Neznámé parametry se určovaly z deformačních podmínek v prusečíku roviny symetrie a střednice rámu, kde posuv a dvě natočení jsou nulová a dále pomocí Maxwell – Mohrovy varianty Castiglianovy věty pro určení deformace rámu. Při výpočtu napětí se vycházelo z teorie kombinovaného namáhání prutu, konkrétně z kombinace ohybu a krutu. U posuzování bezpečnosti rámu se bral ohled na nebezpečná místa vlivem zlomu a vetknutí, kde dochází ke koncentraci napětí. Výsledky analytického řešení byly ověřeny numerickým výpočtem v programu ANSYS 10.0.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.